hétfő, április 8

Hajápolás otthon


Egy kedves olvasómnak sikerült a Dove új hajápolási termékeit tesztelő csapatba bejutni. Nekem sajna nem sikerült, így mikor megkérdezte, hogy van-e kedvem tesztelni, rögtön igent mondtam. Tudnotok kell, hogy a hajápolás nagyon fontos nekem. Mikor úgy döntöttem, hogy januártól rendszeresen sportolni és futni fogok, a hajamat levágattam, mert tudtam, hogy minden sportolás után meg kell majd mosnom, mert a koszos szottyos hajtól irtózom.
Nekem alapvetően két bajom van a hajammal: először is nagyon vékony szálú, másodszor nagyon egyenes. Ezért elég gyakran küzdök azzal, hogy hiába van frissen mosva, nem áll sehogy, és a fejemre lapul. Ezért sajnos nem elég ha csak megmosom é magától megszárad, hanem hajszárítóval és körkefével kell formáznom, vagy ha erre este nem sok kedvem van, akkor reggel hajsütővel bebodorítom. Ez sajnos nem tesz jót a hajamnak, mert folyamatosan kiteszem valaminek, ami forró és így roncsolja a hajam. A Dove új termékeit a károsodott haj helyreállítására fejlesztették ki, így sejtettem, hogy erre lesz nekem szükségem.
Zárójeles megjegyzésként el kell mondanom, hogy kicsit szkeptikus voltam a Dove hajápolási termékekkel, mert míg a szappanukat, tusfürdőjüket és testápolójukat nagyon szeretem, addig a hajápolási termékeik eddig nem győztek meg. Ugyanis nagyon krémesnek találtam őket régen, amitől a hajam újfent plöttyedt lett.
Akkor jöjjön  pár szó a termékekről, a tesztelésemről és a tapasztalataimról. Ja és egy-egy kép arról, hogy milyen lett a hajam, miután használtam a terméket. :)

Dove Intense Repair hajbalzsam


A Dove Intense Repair termékcsalád termékeit  kifejezetten a sérült, károsodott haj helyreállítására fejlesztették ki. Micro Moisture szérumot és Fibre Active molekulákat tartalmaznak. Ezek behatolnak a hajszálakba, a sérült haj fehérjéihez kapcsolódnak, és belülről segítenek helyreállítani a haj szerkezetét – nemcsak a haj felületén hatnak, mint sok más termék.
Használata egyszerű: Mosd meg a hajadat, nyomj a termékből a tenyeredbe és masszírozd a hajadba, különösen a hajszálak felétől a hajvégekig.,  hagyd hatni 1 percig, alaposan öblítsd ki.
 
Tapasztalataim:
Az öblítő állaga nagyon finom, érezhetően nem nehéz és tömény. A hajon könnyen el tudtam oszlatni, ahol hagytam is kb. 1 percig hatni. Ezalatt nem csöpögött, nem folyt le. Alaposan kiöblítettem, és már ekkor éreztem, hogy a hajam regeneráltabb lett. Formázás után a hajam puha lett, nem nehezült el. Nagyon jól tartott. Pozitív tapasztalatom a termékkel, hogy másnap elmentem futni, vizes, izzadt lett a hajam, majd megszáradt (direkt nem mostam meg még vizesen, hogy lássam az eredményt) és a hajam száradás után olyan volt, mint mikor megmostam. Én általában 2-3 naponta mosok hajat, de ezután a termék után 4 napig teljesen rendbe volt a hajam. Végső következtetésem: keresni fogom a drogériák polcain! :)
Ilyen lett a hajam tőle:


Dove Nourishing Oil Care expressz hajpakolás
 A száraz és durva tapintású és rakoncátlan haj "megzabolázására" használható. Belülről táplálja a hajat, hogy selymes, lágy és fényes legyen. Előnye, hogy ötvözi a balzsamok és a pakolások előnyeit, de minden nap használható egyszerűen. Felvisszük a megmosott hajra, hagyjuk 1-3 percig hatni, majd alaposan kiöblítjük.
 
Tapasztalataim:
Nagyon vicces volt, hogy a tubusból két színű (egy fehér és egy aranysárga) krém jön egyszerre ki. Nagyon finom állagú és illatú készítmény, viszont sokkal krémesebb és olajosabb érzésre, mint a Repair hajbalzsam.  Ezt abból is éreztem, hogy a kiöblítéskor olyan érzésem volt, mintha nem tudnám rendesen kimosni a hajamból. Szárítás után nekem sajnos szállt a hajam tőle (de azt hiszem nem vagyok annyira mérvadó, mert a fodrászom azon szokott röhögni, hogy a hajam hogyan követi az antisztatikus carbon fésűjét! :)))), de ami nagyobb bajom volt a termékkel, hogy sajnos elnehezült a hajam. Szóval szerintem ez tényleg azoknak ajánlott, akiknek nagyon száraz, és inkább hullámos hajuk van. 
Ilyen lett hajam tőle:

Szóval a két termék közül az Intense Repair hajbalzsamot biztosan meg fogom később venni. Mert nagyon szerette a hajam, és az nagyon tetszett, hogy nem kellett olyan sűrűn mosnom. A Nourishing Oil Care expressz hajpakolást is fejben tartom, mert lehet, hogy nyáron a nap káros hatására szükségem lesz rá. :)
Ti próbáltátok már ezeket a termékeket? Ha igen, meséljetek ti is! :)
Ja és köszönöm Kriszti! :)))

XOXO

   

 


5 megjegyzés:

  1. Én a Dove Nourishing Oil Care expressz hajpakolást használtam, karácsonyra kaptam a Mónitól!:) Nekem végül is bejött, de a Dove-nak van egy éjszakai hajápolója én azt nagyon szeretem! Mondjuk én a Loreal Paris Elseve color-vive hajpakolást használom és nagyon megvagyok vele elégedve, mellette használom még a Pantene Pro-v Intenzív szérumát, ez nekem annyira nem jött be! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pantene cuccai nekem soha nem jöttek be. Én nagyon nem szeretem őket, de van ismerősöm, aki esküszik rájuk. Szóval ez szerintem hajszerkezet kérdése! :D

      Törlés
  2. Anna nagyon köszönöm! Ez aztán a mindenre kiterjedő és alapos tesztelés! És örülök, ha a Dove Intense Repair balzsam így bevált a mostani szuperaktív sportos életmódodhoz is!
    Egyébként az én tapasztalaton ugyanaz mint a Tiéd, ami tök érdekes mert nekem nagyon más a hajam. Az enyém vastagszálú, dús és jelenleg éppen elég hosszú is, ugyanakkor se nem egyenes, se nem hullámos és elég nehezen formázható, néha durva tapintású. Ezért voltam különösen boldog, amikor a Dove Intense Repair balzsam (és sampon) használata után a hajam selymes és puha lett. Általában copfban vagy összefogva/hátratűzve hordom a hajamat, mert zavar ha belelóg az arcomba, de miután kipróbáltam ezt az új balzsamot napokig leengedve hordtam a hajam és állandóan simogattam és csavargattam. Az illata is isteni volt!!!
    Az expressz hajpakolás tényleg nagyon vicces, hogy 2 színű, de nem lett annyira finom tapintású és selymesen puha a hajam, mint a balzsam és sampon kombinációtól. Talán valóban jobb lesz ez a termék nyáron illetve néha kúra szerűen használva.
    Még egy valami a balzsam mellett - mivel nagyon sok hajam van nem szeretem (és nem is tudom) formázni olyan jól, ezért nagyon ritkán használok hozzá hajvasalót, hajgöndörítőt, sőt hajszárítózni sem nagyon szeretem. A balzsam és a sampon használata után azonban beszárítottam kefével és a tartósabb hatás kedvéért ki is vasaltam. Könnyen ment és napokig szuper egyenes volt a hajam!
    Már csak ezért is a tuti favoritom most a Dove Intense Repair balzsam. :)
    Igazán köszi, hogy tesztelted és hogy ilyen szuperül összefoglaltad a tapasztalataidat!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen teszteltem! Jó volt, hogy nem csak simán hajat kellett mosnom, hanem figyelnem a dolgokra! :))) Amúgy pont most mostam meg a hajam és a Repair balzsamot használtam! Azt hiszem ez nagyon bevált! :D

      Törlés
  3. én is elkezdtem kitölteni a dove tesztet, de aztán rájöttem, h nem akarnám leváltani az imádott banános bádisoppos sampon+balzsam kombóm, így megnyomtam a kis szürke x-et a jobb felső sarokban.

    persze örülök, h neked bevált! :) még a nyáron kaptam egy oylan jobb oldali terméket én is a rossmannban a hajspriccegő mellé, de azóta se szántam rá magam, h kipróbáljam. vagy lehet, h oda is adtam már valamelyik barátnőmnek? az ilyen termékek a végén mindig valamelyiknél landolnak, mert ők örülnek és lelkesen elhasználják. :)

    VálaszTörlés