vasárnap, április 14

Még 5 kiló!

Jajj ne örüljetek! Sajnos ez a bejegyzés nem arról fog szólni, hogy még lement +5 kiló rólam! Sőt! Az van ugyanis, hogy egyszerűen megállt a fogyás, és el vagyok keseredve! leültünk barátnőmmel ebédelni, és végiggondoltuk, hogy ok, hogy lement 5 kiló, aminek nagyon örülünk mindketten, de most akkor hogyan tovább. (Ugyanis nála is leállt a fogyási folyamat). Próbáltunk mindent átbeszélni, és most ezt összefoglalom. Mindenkitől elnézést, mert ez a bejegyzés most csak kettőnkről szól, de azért teszem közzé, mert hátha valaki ebben e cipőben jár, és tud pár dolgot szemezgetni, vagy egész egyszerűen csak átlendíti az elkeseredésen.



Szeressük magunkat!
Mindenek előtt szögezzük le, hogy sokkal közelebb vagyunk a -10 kilóhoz, mint 2 hónappal ezelőtt. És nagyon szép teljesítmény, amit eddig megtettünk, mert mindenek előtt saját magunkat kellett legyőznünk, majd a lustaságunkat, majd a gyomrunkat! Óriási harcokat folytattunk le, kicsit pihentünk is az utóbbi időkben (kis bűnözés, az eddigi fogyókúra megszokott lett, és nem is volt már olyan nehéz), így itt az idő, hogy egy kicsit komolyabb fordulatszámra kapcsoljunk!

Mozogjunk!
Aki eddig nem mozgott (na az nem én vagyok, ugye magadra ismersz!!!) az valamit mozogjunk. Nem kell sokat, nem kell minden nap, de VALAMIT csinálni kell. Kezdjük heti 3x15 perccel. És elég helyben futni, vagy csak 1-2 km-t kocogni, vagy csinálni 10 felülést, pár négyütemű fekvőtámaszt, és pár lábemelést. Én pedig visszatérek a tornához, mert mostanában csak futkorászok (na ok, már 7,7 km-t is futottam), de sajnos mindez a torna rovására ment. És így a karom és hasam csak lassan formálódik. Jajj pedig a hülye kitörések nagyon nem hiányoztak! De sajnos újra el kell kezdenem megpróbálni megszeretni őket! pffff....



Inni-inni-inni!!!
Ennél többet és egészségeset! Sajnos ez mindkettőnk nagy hibája a kevés folyadékbevitel, így összeszedem, mi az, amiből többet kellene inni (jó folyadékok), és mi az amit el kellene felejteni (rossz folyadékok)!!!
Jó folyadékok:
– szénsavmentes víz
– víz citrom-, vagy uborkakarikákkal
– üres teák (főleg zöld teát, vagy valami salaktalanító gyógytea keveréket)
Rossz folyadékok:
– kávé
– cukros teák, üdítők
– szénsavas cuccokat
És ami legfontosabb, hogy sokkal, de sokkal többet inni a jó dolgokból. Személy szerint én megszabom magamnak, hogy napi minimum 2 litert kell meginnom a jó folyadékokból.

NINCS bűnözés!
Szögezzük le, hogy a 90 naposat folytatnunk kell, mert amint eltértünk tőle, azt nem is bírta a hasunk, rögtön fájni kezdett, és a lelkiismeret furdalásról ne is beszéljünk!!! :))) Viszont nincsen innentől kezdve semmilyen bűnözés! Kicsi sem. Ici-pici sem!
Ezen a témakörön belül pontokba szedem a kis szabályokat amiket én innentől kezdve imaként fogok mormolni magamban, mert azt hiszem be kell vésődnie az agyamba!
– mindig a diéta napjának megfelelően fogok étkezni. Nincsenek kis adalékanyagok, amikkel ízesítem az ételt, de nem a napnak megfelelőek. (pl. tészta napon nincs sajt!!!!)
sokkal több nyers salátával egészítem ki az étkezéseket. Fehérje napon ez lesz a köret, keményítő napon vacsira csak nyers salit próbálok enni, szénhidrát napon eszem nyers salit a tésztához (Ami innentől kezdve csak teljes kiörlésű lesz)!
– mindig otthon fogok készíteni magamnak ebédet, amit próbálok a lehető legjobb minőségű alapanyagokból előállítani.
kisebb adagokat fogok enni. Ehhez próbálok kisebb adagokat főzni és a munkahelyre kisebb dobozokba pakolni!
Nincs nassolás!!! Nincs nassolás!!! Nincs nassolás!!! Ha már végképp nem bírom, répát fogog rágni (már fel is írtam a bevásárlólistája, hogy veszek egy jó nagy adag répát, amit megpucolok, dobozba teszek, és mindig lesz ilyen csomag a hűtőbe, hogy legyen mihez nyúlnom!)
Többet használom a gyümölcscentrifugát!  Gyümölcsnapon gyümölcsöket fogok turmixolni, más napokon pedig zöldségeket!

Nagyon szurkolok magunknak, mert tudom, hogy sikerülni fog! És nagyon boldogok leszünk, mikor a mérleg azt fogja mutatni, hogy -10 kg! (Igen, van ilyen lehetőség a kijelzőn! ....vagy csak az én fejemben?)
Ti még tudnátok ajánlani valamit? Van valakinek még valamilyen jó kis ötlete? :))) Nyugodtan írjátok meg!

XOXO

 

12 megjegyzés:

  1. Érdemes elolvasni http://tornavideo.hu/edzes-folyamatos-fejlodes/

    VálaszTörlés
  2. Voltam / vagyok hasonló helyzetben hozzátok. Az a leglényegesebb dolog, hogy ez ne vegye el a kedveteket. Nekem egy barátnőm (aki edző) azt mondta, hogy ez egy teljesen normális folyamat. A fogyás beindul, utána stagnál, aztán megint beindul. Sokan ennél a leállásnál adják fel.

    De ti ne tegyétek!
    Az eddigi, elért eredményekhez viszont, gratulálok!

    Szoktam az uborkás vizet más gyümölcsökkel elkészíteni, főleg almával, vagy citrom-narancs keverékével. :)

    VálaszTörlés
  3. Anna, ne legyetek elkesedve. Az, hogy kg-ban nem látjátok a fogyást még állt le. Figyeld csak meg, hogy ugyan kg-ban nem látszik, de a méreteken tuti.
    Ja, és van még valami, egyszer régebben lefogytam 15 kg-t. Baromira büszke voltam magamra és akkor jött a férjem, aki azt mondta, hogy ez így neki nem tetszik.... A te embered hogy van ezzel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én emberem a mostani súlyomhoz képest -8 kg-al ismert meg! Szóval van még hova visszahívnom. Amúgy soha nem mondta, hogy kövér vagyok, és nagyon soványnak kellene ahhoz lennem, hogy azt megszólja. Ô nagyon elfogadó természet! :)

      Törlés
    2. van még hova visszafogynom! Bocs! :))))

      Törlés
  4. Kitartást, Anna!
    NAgyon aszkétának tűnnek az új kikötések, de persze drukkolok neked, szóval ha így érzed, így kell cselekedni.
    Az egyik barátnőm most dukan diétával nyomul már 4-5 hete, szépen lassan fogyogat. Korábban minden tavasszal a 90 naposat alkalmazták, de ezt most valahogy változatosabbnak és hatékonyabbnak gondolta.

    Kávé helyett mondjuk cikória? Hasonló íz (a nagy kávé guruk most biztos megköveznek), de biztos jobb hatással van a szervezetre. Müllerben sokféle szálas (akár zöld) tea is van, nézz körbe, a gyümiteák pedig extra finomak! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Mediline mellett dolgozom, szóval a teákat ott szoktam beszerezni. A kávé meg vagy kávé, vagy semmi! De ezt tényleg csak a kávésok értik! :))))
      Tényleg nagyon aszkéták a a kikötések? :(

      Törlés
    2. óóóó, a mediline kincsesbánya!
      nem aszkétás, mármint kemény, de a hatékonyság érdekében megértem és egyetértek. :)

      Törlés
  5. Nyugi Anna, be fog indulni újra!! Ezt a cikket pár napja olvastam, ajánlom figyelmedbe:
    http://www.fogyas.info/megallt-a-fogyas_mit-tegyunk-ha-stagnal-a-fogyas_fogyas-beinditasa.php
    Ahogy az oldalon is írják A sikeres fogyás titka...hogy jobban érzed magad a bőrödben! Ami a képeid alapján nálad megvan.:D

    VálaszTörlés
  6. Ami nekem nagyon bejött annak idején, az a reggeli zöld turmix ( green smoothie, recept pl. itt: http://antalvali.com/boszorkanykonyha/zold-turmix.html), a napi 2,5-3 liter VÌZ+ kiegészítésnek zöld tea ( a vizet tedd 1 literes üvegbe, így cipelheted magaddal és jobban követhetö mennyit ittál), illetve az, hogy este 8 után már nem eszem és a salim csak saláta.
    A diétákban, így a 90 naposban sem hiszek, mert ha az ember kileng, vagy abbahagyja, beindul a jojó. Meg különben is diétázzon az, aki beteg ( nem pejoratív értelenben).
    Az állati eredetü fehérje radikális csökkentése is hatalmas változásokat okoz, ezt is tapasztaltam. A nagy fogyásom után lettem várandós, a kisfiam azóta egy éves lett és rám újra jók a 38-as nadrágok ( 80 kg fölött mentem szülni egyébként, több, mint 15 kilót híztam). Szóval én ebben a mesterhármasban hiszek:
    - zöld turmix
    - sok víz
    - este saláta/ nyers dolgok.
    További sok sikert és olvadó kilókat!
    Bogi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyi kimaradt, hogy tornázni eddig a gerinctornán kívül nem tudtam ( hosszú történet, hogy miért, nem is ide tartozik), szóval ami lement, az csak a tudatos étkezésnek köszönhetö- a formálódás most jön, de csak szépen fokozatosan. ;-)
      B.

      Törlés