hétfő, április 15

Sportosan egyszerű


Ez a szupi pink gatya a kettes számú Takko szerzeményem.  Nagyon tetszik, mert nem is rózsaszín, és nem is pink, hanem valahol a kettő között van. Igazi tavaszhozó naci! Tegnap nagyon jól éreztem magam benne, és ismét megállapítottam, hogy de jó, hogy nem a nagyobb méreteket vettem ezekből a nacikból. Pár szót szólnék a pöttyös pólómról, ami egy galléros teniszpóló. Személy szerint felsős és gimis koromban meglehetősen sok ilyen pólóm volt – na jó nem ilyen tuti pöttyös – de gondolom a krokodilos változatra mindenki emlékszik! :)))
És tessék észrevenni a csokrot a kezemben, amit anyum kertjében szedtem! Mondtam már, hogy imádom a tavaszt??? :)))) Nektek mi a kedvenc tavaszi virágotok?




XOXO

 



8 megjegyzés:

  1. Nagyon csini ez a nadrág, igazán jól áll!! Egyre biztosabb vagyok benne hogy nekem is be kell szereznem egy pink gatyót!:)

    VálaszTörlés
  2. Èppen ma vettem egy la coste pink galléros teniszpòlòt :-)

    VálaszTörlés
  3. hűűűűűűűűűű a fél életemet adnám egy ilyen naciért! Anyumnak menta van ilyesmiből és az is csúcsszuper!
    Anna, mondtam már hogy VÉKONY VAGY!!! De komolyan! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. CUKI VAGY! De szerintem csak a gatya előnyös!

      Törlés
  4. talán a tulipán, de bármilyen virágot szeretek!
    én ezt most korall nacinak kereszteltem el magamban és meg kell, h mondjam, zseniálisan áll!

    én már vagy 10 éve megfogadtam egy levi's bolti eladósrác tanácsát, aki nem volt hajlandó az általam kért méretet odaadni csak egy kisebbet, miszerint farmernadrágból csak épphogy passzentosat szabad venni, úgyis tágul idővel és ne legyen akkor már gázos. eddig bevált (csak hízni nem szabad közben).
    a pólód is cuki, viszont a blézer nekem picit "komor"/szürke a szetthez, nélküle sokkal vidámabb lenne.

    ma én is roppant tavaszias vagyok, fehéresszürke kord naci (picit trapézos), razsaszín conc és razsaszín alapú kendőcske, lime zöld szigetes póló és kék turkált hipiszupi kabátka. imádom.

    VálaszTörlés
  5. Tényleg jó színe van a nacidnak!
    Nálam egyértelműen a tulipán a kedvenc virág, de nálunk még nem nyílnak!!:((

    VálaszTörlés