csütörtök, június 20

Kánikula


Tegnap konkrétan -15-el tekertem haza a bringát. Annyira vicces lehettem, de sajnos több energiát nem tudtam kicsivel 4 után összeszedni! Ilyenkor mindig arra gondolok, hogy télen ilyenkor már sötét van, és hideg és már nagyon unom a csizmát. És akkor pár percre megint jó! Amúgy én imádom a meleget, és jól bírom. A nyavajgást annál kevésbé, szóval nekem itt nehogy panaszkodjatok! OK? :)
(Na jó, lehet, de tényleg nem fogom megérteni, mert szerintem ez jóóóóó most!)
Azt azért szeretném elmondani, hogy a nagy melegre való hivatkozással nem voltam a héten a futni, amiért szégyenlem magam! :( Ezért viszont tessék engem megdorgálni,ok? Ráadásul este olyan jólesik az erkélyre kiülni férjjel és vacsizni és bodzafröccsöt inni! Hmmm.....
Végezetül egy kérdés: Tavaly is volt ez a szett rajtam? Csináljak összehasonlító képet, vagy már nagyon unjátok??? :)


PS: Mi a kollégákal munka után strandra megyünk! :)))) Csapatépítő túlélőtábor! :)


XOXO
 

1 megjegyzés:

  1. összehasonlítást sosem unjuk, neked meg a kitartásodért jár a bónusz virtuális hátba lapogatás, h milyen sokat formálódtál! ;)

    csini amúgy nagyon, tavaly biztosan nem voltam érte oda ennyire! ;)

    VálaszTörlés