csütörtök, június 6

Kedvenc kabát


Annyira emlékszem, hogyan is szereztem meg ezt a kabátot! Mármint a szitura és az állapotára is. Turiban voltunk kolléganőkkel, mikor is láttam, hogy egy csaj (annyira nem ilyen volt a stílusa) nézegette ezt a kabátot. Mikor megláttam a kabátot, megragadtam kolléganő kezét, és együtt mormoltuk magunk elé, mint egy imát: tedd vissza! És visszatette, én meg lecsaptam rá! Ekkor vettem észre, hogy van rajta egy óriási paca és hiányoznak gombok róla. De ezek nem jelentenek problémát. Fanatikus Vanish használó vagyok, és nekem eddig mindenből mindent kiszedett! Ebből a kabátból is kiszedte a foltot! A gombokat meg igazán nem bántam, mert színben passzoló banánzöld gombok voltak rajta, én meg feketékkel jobban szeretem!
Már csak azt mondjátok meg, hogy tényleg nem mutattam nektek ezt a kabátomat? Pedig nagy kedvencem. Mondjuk annak nem nagyon örülök, hogy júniusban hordom... na de ezt hagyjuk, így van? :)))

Amúgy kabát nélkül így nézett ki a szettem:


XOXO

 


2 megjegyzés:

  1. imádnivaló kabát és szett! én sosem merek megvenni foltos cuccot, pedig a folyékony ariel és a folteltávolító ariel is bevált nekem a saját magam okozta koszokhoz. változtassak a hozzáálláson?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp! Ha kilós turiban veszed a cuccod, és mondjuk mégsem jön ki a folt, akkor olyan sokat nem buksz rajta! Ha viszont kijön, sokat nyersz! :D

      Törlés