szerda, június 12

Nagyon fáradt


Mindenek előtt elnézést a fejemért, de tegnap este nyolcig dolgoztam. És mostanában ilyen napjaim leszenk, de igyekszem jönni és igyekszem csini cuccokat hozni! OK?
Ezt a nyakláncot már jó rég vettem, és eddig nem volt alkalmam felvenni, de tegnap végre összeállt vele egy szett! A képen nem látszik jól (este nyolckor már nincsenek olyan jó fények), de a felső is púder színű és ez egyike azoknak a ruhadaraboknak amit vasárnap vettem 1290 Ft-ra cvolt leértékelve a Reservedben! Szerintem megérte, nem? Vettem egy banánsárgát is! :D Ja a lánc: különböző hosszúságú láncokból áll. Vicces, különleges és elegáns egyben! Nektek tetszik?



XOXO

 

4 megjegyzés:

  1. Jó a lánc és jól sikerült az szetted is.! Nekem még mindig a hajszíned a kedvencem, annyira jól áll neked, hogy tökéletessé tesz.(Ezt már napok óta le akartam írni neked.:)) Nagyon ott van. Nah de Anna semmi turis nincs a szettedben...ilyen sem gyakran fordul elő:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajszínem nekem is nagy szerelmem! És képzeld a rendelőben egy nővér megállított, és meg kellett mondanom, hogy mivel festem. Előszedni a kódszámát a festéknek, meg a fotót dobozáról! :D

      Törlés
  2. kitartás Anna! :) most végre tudom, h honnan való ez a balerina, eddig nem tudtam, h deichmann vagy kínai. :)

    csini voltál, kár, h a felső púderszínűségét nem láthatjuk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig az!
      A fénye orrú cipőről, meg itt írtam, hol vettem: http://anaswardrobe.blogspot.hu/2013/06/fenyes-orru-cipo.html

      Törlés