hétfő, június 24

Sírós film


Jodi Picoult A nővérem húga című könyvét jó pár éve olvastam. Anno hallottam, hogy megfilmesítették, de el is felejetettem. A napokba ráakadtam a Mozicsillag.hu-n, és jajj végigbőgtem az egészet. :)))


A Port ezt írja róla:
Sara és Brian élete örökre megváltozik, amikor kiderül, hogy a kétéves kislányuk leukémiás. A szülők sajátos utat választanak a reménytelen helyzetben, Jesse és Kate mellé egy harmadik gyereket nemzenek, hogy őt majd donorként felhasználhassák Kate gyógyítására. Kate és kishúga szorosabban kötődik egymáshoz, mint a legtöbb lánytestvér, hiszen Kate-nek az élete függ Annától. Sara még az ügyvédi karrierjét is otthagyja, hogy a lányai mellett legyen, ugyanakkor megfeledkezik a kisfiáról. Egy idő után Anna megelégeli a helyzetet. A tizenegy éves kislány ügyvédet fogad, és kezdetét veszi Amerika legkülönösebb pere.


Szerintem:
Érdekes film, amiben a betegséget, a halált, az iszonyatot az egész család szemén át nézhetjük. Nehéz meghatározni, ki is a film főszereplője. Azt hiszem mindenki. Talán ezért is kapta csupa klassz és jó színész a szerepeket (Sőt a mellékszereplők közt Dr. Csont is feltűnik!)
Nagyon sírós, vagy én vagyok túlérzékeny? Zokogtam a végén.... de azt mondom, hogy nézzétek meg! 


Kaptok egy kis filmes előzetest is:



Most pedig rohanok, mert épp elállt...hátha száraz bőrrel hazajutok! :)




XOXO
 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem ezt a filmet. És én is sírok rajta...

    VálaszTörlés
  2. A könyvet olvastam és nagyon tetszett. Most megnézem a filmet is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól emlékszem a könyvnek nem pont ez a vége, mint a filmnek! :)

      Törlés
  3. most olvasom....
    aztán tutira megnézem a fimet is! :)

    VálaszTörlés