csütörtök, július 18

Csini gyöngysoros


Tegnap ilyen csini szetthez volt kedvem. Az egyszerű fekete-fehér szettet banánzöld kiegészítőkkel dobtam fel. Annás lánc és Annás cipő! Amúgy mi a családban az ilyen szetteket Berényiné szettnek hívjuk a családban. tesóm szerint régebben a Batátok közt-ben Berényiné főzött ilyenekben. Na én nem vagyok BK fun, így nem tudom, de nem is főztem benne. :) Azt már kifejezetten shortban és trikóban vittem véghez! És tortát is sütöttem, de az egy hosszabb poszt, majd írok róla! :))))

Jajj nem mesélem a lényeget: ma reggel ráálltam a mérlegre és ledobtam valahol félúton még egy kilót! Így -7 kg-nál járok! :))))

És ami első körben lemeradt: Ilyen volt a hajam tegnap! :)))




XOXO

 

3 megjegyzés:

  1. én ezért imádom ezeket a fajta turis szoknyákat, mert olyan giga nőcis benne az ember! roppant csini vagy és remek a banános kiegészítőkkel! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én régen csak lapossal hordtam ezeket a szoknyákat... Tavalyi évem nagy felfedezése volt, hogy jéééé, ezek a szoknyák magasabb sarokkal is nagyon jók, sôôôt! :))))

      Törlés
    2. még én is a lapossal hordós vagyok, de olykor azért előveszem a csinibb énem is és akkor feldobom egy magassarkúval. :)

      Törlés