vasárnap, október 6

Hókirálynő


Kezdem az elírásommal. Múltkor a képre rosszul írtam az üzlet nevét, és Cin Cin helyett Chin Chin-t írtam....most annyira figyeltem, hogy csak Cin maradjin, hogy a Csizmából is Cizma lett! Észre vettem, de nem javítom, mert vicces! :) (Vagyis én jót röhögtem magamon!)

A mellényem két éve megvan, de volt idő, mikor szabályosan hógolyó voltam benne...szóval még nem nagyon hordtam. Szerintem most kicsit jobban áll, de ez tipikusan az a ruhadarab, amiben nagyon vékonynak kell lenni. Viszont átfázott hátra nagyon jó. Imádom, mert a karomat szabadon hagyja – nem idegesít –, de a hátam vállam nem fázik benne. Hát ja...öregszem, és vannak ilyen fázós bajaim! Néha már trikót is veszek! (Nővérem most biztos röhög a markába...mert gyerek korom óta kb. 3 trikót koptattam el.)

Amúgy a hókirálynő feliratról eszembe jutott egy ruhavásárlási sztori, amit el kell mesélnem. Történt 5-6 éve, hogy bekattantam, hogy nekem fehér télikabát kell! Meg is kértem anyumat, hogy jöjjön el velem kabátot venni. Ő próbált már oda úton meggyőzni, hogy a fehér kabát koszolódik, kényes stb. De hajthatatlan voltam. Bementünk az üzletbe, ahol volt fehér kabát (nem is akármilyen: szövésében mintás nagyon halvány ezüst szálakkal...könyörgöm kinek áll az jól???), bementem az öltözőfülkében felpróbálni. Na mármost én már ott szembesültem vele, hogy igen, a fehér kabát csak nagyon-nagyon vékonyaknak áll jól, ami én kb. 16 évesen voltam (persze akkor csak "feketében jártunk, gyászultuk a jövőt, ami a miénk lehetett volna, de megöltük őt" – és tényleg!), de gondoltam megmutatom anyumnak is. Egy határozott mozdulattal elhúztam a próbafülke függönyét, és kiléptem. Anyum szeme kikerekedett, és láttam rajta, hogy keresi a szavakat. De én segítettem rajta és ennyit mondtam: "Hókefélke!" Anyum röhögőgörcsöt kapott, és az egész üzletben mindenki jó kedvre derült. A sztorit azóta is felhozzuk anyummal. És hogy mi a tanulsága? Hogy nem vagyunk egyformák, és a fehér kabát nem mindenkinek áll jól, de akinek nem áll jól, annak legalább humorérzéke és önkritikája legyen...és vegyen magának piros kabátot, mert az sokkal menőbb! :)))


XOXO
 

Felirat hozzáadása



6 megjegyzés:

  1. Cizma... ha ez segít, mint kéretlen korrektorod, én is jót mosolyogtam :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy írtam: észrevettem, direkt maradt!

      Törlés
    2. Észrevettem, hogy észrevetted, azért a mosoly ;)

      Törlés
  2. óóóóóóóó, ez nagyon cuki! és olyan nagyon helyes vagy az első képen, nagyon jót mosolyogtam.
    szerintem most már nyugodtan hordhatod a hókefélke mellényt, csinin áll. :)

    VálaszTörlés