péntek, január 24

3 hajpakolás a konyhából

Van egy jó bevált hajpakolásom, amit kb. 10 éve használok a hajamra. Én kb. havonta teszem fel, de volt idő, mikor minden héten feltettem. Ekkor történt meg velem először az, hogy 3 hónap után mentem a fodrászhoz, aki közölte, hogy egyáltalán nem töredezik a hajam, és mondjam el, mit csinálok. :D
Gondoltam ezen a héten foglalkozzunk a hajunkkal, és keresgéltem újabb otthon elkészíthető hajpakolásokat. Nagyon sokat találtam. Kiválasztottam 3-at és csináltam montázst, hogy melyiket kinek ajánlom, és hogyan kell elkészíteni.




Összegezve az a tapasztalatom, hogy avokádóból, banánból, tojás sárgájából, olíva olajból és kókuszzsírból remek dolgokat lehet otthon kutyulni. Szóval ez a három alap maszk adjon nektek ötletet és variáljátok nyugodtan. Én pl. az elsőt (Avokádós hajmaszk) fogom ma este kipróbálni, de lehet, hogy olívaolaj helyett megpróbálom a kókuszzsírt! Facebookra írok róla, ok? Már meg is vettem az avokádót hozzá, a többi pedig már amúgy is van otthon.
Ti próbáltátok már valamelyiket? vagy most ki fogjátok próbálni?



XOXO
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése