hétfő, január 13

Madarat tolláról!

Imádom az állatokat. Talán nem titok, gyerekkoromban állatorvosnak készültem.  Ha tehetném egy nagy telken lévő kis házban laknék és sok kutyám és macskám lenne. Mindig volt kutyám, egész gyerekkorom óta, sőt volt ékszerteknősöm és törpehörcsögöm is. Fehér egeret nem engedett anyu.... a macskákat meg férjem szerettette meg velem, akkor meg már megvolt Bius, így nem lett otthon. De a munkahelyen 2 macskát etetek és terelgetek. :)
Madarat soha nem szerettem volna otthonra (bár a kalitkák, nagyon romantikusan néznek ki... még mai napig szeretnék egy antik darabot), mert a madarak repülni szeretnek, és kicsit kínzásnak élem meg, hogy be vannak zárva. Tudom, hogy egy két szobás lakás sem kutyának lett kitalálva, bár elképzelem, hogy Biust kiteszem a természetbe...20 percet jósolnék neki. :D 
Na de madarakról képeket imádok nézni, ők ugyanis az állatvilág merész divatdiktátorai. Merészen bánnak a színekkel, formákkal, és a mi nagy előnyük a kavalkádos színeket olyan méltósággal és tartással viselik, hogy tényleg megihlettek! :)
Pinteresten kerestem jó kis madárképeket, majd Polyvore segítségével készítettem olyan montázsokat, amiket az adott madár ihletett. Olyan színpárosítások és outfit ötletek jutottak eszembe, hogy köszi a madárvilágnak!

 Pöttyös is, sárga is!

Már a tavaszra hangolódom. Vagy a nyárra? Nem is tudom, mindenesetre van sárga rövidnacim, és pöttyös blúzom. Azt hiszem valami ehhez hasonló szettet össze fogok hozni. egy leheletnyi kis pirossal is érdemes megdobni a szettet, mert attól kevésbé lesz statikus, ellenben még vidámabb lesz.

Nem gondoltam volna...

 

Ha valaki azt mondja nekem, vegyek fel sárgát lilával...azt hiszem kirohantam volna a világból. Főleg, hogy a lila színt kifejezetten utálom. De ezt az összeállítást most akarom! Ha valaki meg akar lepni vele 38-40 a méretem. De ok, legyen 38-as...belefogyok! :D És ez a kis madárka is ügyesen megoldotta, hogy nem csak kétszínű legyen: egy csepp türkiz és zöld került az outfitbe! :)

Decens, de vagány!

Igazi ütős irodai outfit! Tulajdonképpen a narancs és fekete kombinációt dobjuk fel egy kis okker és/vagy arany színekkel. Miért is nincs több narancs színű ruhám? Hm?

Színes és lezser

Meg kell szeretnem a lila színt! Úgyis divatszín lesz az idén.... Világos és sötét türkizzel és egy kis arannyal egy vadóc, de megnyerő outfitet lehet összedobni.

Tulajdonképpen az összes összeállítás nagyon tetszik. Nagyon sok tapasztalatot le lehet vonni belőlük. Mindenek előtt le is szögezném, hogy a madarak nagyon ott vannak a színek összeválogatásában. A nagy előnyük, hogy bátran válogatnak, merészen párosítanak, de nem maradnak statikusak. Megfigyeltétek, hogy a két fő szín mellé mindig választanak egy vagy két plusz színt. Olyat, amiből nem kell sok, de azért szükség van rá! :D

Tehát színesedjünk, mert holnaptól megint ködös időt jósolnak! És ki akar szomorkodni?



XOXO
 



5 megjegyzés:

  1. :) nem vagyok ilyen polyvore-os, de ez most nagyon tetszett, bár a témaválasztásod adta el inkább. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem szeretem, mert olyan nyálcsorgatós...hogy miért nem a szekrényemben vannak ezek a darabok, de a pöttyös madarat meglátva beugrott, hogy ha inspiráció kereséshez kell, akkor jó dolog! :D És tanulságos is volt, ami a színeket illeti!

      Törlés
  2. A mustar - fekete nagyon jo!

    VálaszTörlés