hétfő, április 14

Kicsit régi


Az van, hogy ez a kép még múlt hét szerdán készült rólam, de a szombati bejegyzésemből kiderült, hogy nem voltak éppen rendezettek és nyugodtak az elmúlt napjaim. Tegnap sikeresen lefutottam a 10 km-t a Vivicittán! (Jön élménybeszámoló!)
Sajnos a gumicsizma újra aktuális lesz. De ezért szeretjük a tavaszt, az áprilist. Mert olyan szeszélyes. :) Pont mint én! (Kuncogás!!!)
A szettről mesélnék egy sztorit. Szerdán mentem a fotózásra a ruhákért. Promodos eladólány megkérdezte tőlem: "Te csak az újságnak vagy a stylistja, vagy vállalsz olyat is, hogy valakivel elmész vásárolni, és tanácsokat adsz?" Nagyon röhögtem, mad mondtam, hogy én egyáltalán nem vagyok stylist, de szívesen elmegyek vele shoppingolni. Persze mikor a ruhákat visszavittem megint megjegyezte: "megint nagyon egybe van a szetted!" :D
Őszinte leszek rettentő jól esett, hogy valaki - aki amúgy ruhaüzletben dolgozik, és ért a ruhákhoz, tök sokat segít a válogatásban –  tanácsot kér tőlem. :) Persze ettől még nem lettem stylist, és az, hogy magamat jól öltöztetem, még nem jelenti azt, hogy másnak is jó tanácsokat tudnék adni. Egyenlőre csak azt érzem, hogy tudok inspirálni! De ezt remélem ti is érzitek! :D



XOXO
 

4 megjegyzés:

  1. Ha majd lehet jelentkezni közös stylist-shoppingolásra, szólj, jövök! :)

    VálaszTörlés
  2. Megértem, h jól esett és "büszke vagyok rád", furán hangzik ez így leírva meg "ismeretlenül", de már olyan régóta olvaslak, h félig-meddig a barátnőmnek tekintelek, legalábbis a ruhatárad biztosan jobban ismerem, mint 1-1 ritkábban látott barátnőmét... :D

    VálaszTörlés