szerda, április 30

Megérkezett!

Ma ballagás miatt szabin vagyok, így nagyon izgultam, hogy még kedden érkezzen meg a Tchiboból a rendelésünk, amit múlt héten rendeltünk kolléganővel. És imám meghallgatott, mert tegnap megjött a csomag. A GLS futár már kuncorog rajtunk, mert tudja, hogy olyan boldogok vagyunk, hogy jön, mintha ingyen kapnánk a benne lévő dolgokat.
Én most 3 dolgot rendeltem, pedig a mostani felhozatalban rengeteg klaszz cucc van (itt). Tényleg nézzetek szét, mert ezek a ruhás hetek nagyon inspirálóak tudnak lenni azoknak, akik nem tudnak szettekben variálható ruhatárban gondolkodni. :D
Az első, mait tutira tudtam, hogy megrendelek, az a világos színű farmerdzseki volt, mert évek óta vágyom egyre. 10-12 ezret nem szívesen adtam volna érte, ami meg olcsóbb, azt eddig csak silány minőségnem láttam. Esküszöm a turiban mindig nézem, hátha van, eddig nem volt. Persze lehet, hogy most, amint beszereztem egyet, már lesz.

 A dzsekiből a 38-as nekem pont jó, kényelmes. Az anyaga puha, nem dörzsölős és merev. A sötét farmerdzsekimmel ellentétben van a derekánál is zsebe, amit nagyon szeretek. Szóval egyenlőre giga szerelem! :D Tegnap azonnal ki is cseréltem a blézerem, és délután már ebben mentem a belvárosba. Útközben azon kuncogtam, hogy pont olyan újruha illata van a dzsekinek, mint 20 éve volt a Levis dzsekimnek!

Ezt a melltartót meglátva tudtam, hogy KELL ilyen. Évekkel ezeleőtt még oysho-ban vettem egy pamut egyszerű melltartót (háromszög fazon), de csak mert akciós volt. Mondanom sem kell, vagy 5 évig hordtam, mert a kedvenc nyári melltartóm lett. Pamut, sehol sem nyomós, kényelmes. Azóta kutatok valami hasonlót, de vagy nem volt pont olyan, amit szeretnék, vagy piszok drága volt. Mikor ezt megláttam, éreztem, hogy jó lesz. És ma reggel fel is próbáltam...hát mennyei. Az már csak plusz, hogy a mell alatti lefelé jövő résztől én magamat optikailag soványabbnak látom. Szóval – majdnem - olyan jó nő vagyok benne, mint a képen látható csaj! :)


Ez a táska nem a mostani ajánlatban szerepelt, hanem az akciók közt. És mivel eleve akciós volt, plusz volt egy 20%-os kuponunk, így most meg kellett vennem, mert amióta először megjelent ajánlatban, azóta csorog a nyálam utána. Persze nem értettem, miért kell nekem narancs táska, de kell. Hatalmas, szép, profi kialakítású! Ma fel is avatom, és ha tudok hozok még képet róla!

Szerintem a 3 dologért 15 ezer forint egyáltalán nem volt sok. Én boldog vagyok, mert tényleg le tudtam beszélni a sok felesleges és sokadik nadrágról és felsőről. De most könyörgöm valaki tiltsa le a Tchibo oldalát a gépemen! :D Meg a z E-bayt...meg egyáltalán!!!! :D

És kérdem én, rendelt más is most a Tchiboból? Vagy máskor? Várom az élményeket! kinek milyen tchibós cucca van?



XOXO
 

2 megjegyzés:

  1. Az én csomagom ma érkezik! Már akig várom! Van benne akciós cipő, táska és pénztárca kombó, amire ezer éve vágyom és rövid ujjú kardigán. A többi meg pasis cucc! Imádom a Tchibot én is! :)

    VálaszTörlés
  2. óóó, én is farmerkabi kommandón vagyok bő egy éve és még egyetlen szerelem darabbal sem találkoztam, pedig már a huszonezret is kiadnám érte, csak jöjjön szembe. de nem 100%-osra meg sajnálok ennyit, érthetően.
    ezt meglesem! nah meg a pamut melltartót is, olyan kis cuki. a narancs tatyóról nem is beszélve, bár táskát tényleg nem vehetek magamnak, van elég. :)
    három cuccért ennyi pénz valóban nem sok, ügyes voltál!

    max. félórája vettem egy új telefontokot ebayen, szóval itt is lehet tiltani (mondjuk kellett, csúnya már a fél éve vett szilikonosom). :D

    rendleni még sosem rendeltem, sőt venni sem vettem ruhaneműt (hazudtam, barna termo leggingsem tőlük van, az fasza), a 36-osak általában nagyok rám náluk, 4-est meg nem nagyon gyártanak. a konyhai vonal nagyon bejött, abból sok mindenem van, főleg sütős cucc. :)

    VálaszTörlés