csütörtök, május 29

Keratinos hajegyenesítés


Pár hete elmentem keratinos hajegyenesítésre. :)
Nem írtam ezidáig róla, mert én is tapasztalgattam a hatásait. Gondoltam várok pár hetet, és elmesélem, nekem milyen hatással volt a hajamra.

Előzmény:
Találkoztam egy lánnyal, akinek csodásan csillogott a haja, és keményen sportolt. Ő mesélt arról, hogy neki keratinozták a haját, így tulajdonképpen futás után kiszedi a gumit a hajból, és ugyanolyan a haja, mintha akkor mosta volna. Teljesen elolvadtam, hogy ez kell nekem!

Árak:
Ezután jött a hideg zuhany! Ugyanis átlagban 25 és 35 ezer forint körül csinálnak ilyen keratinos hajegyenesítést, amit én kicsit soknak találtam. Meg is beszéltem magammal, hogy ha találok valami kuponos akciót 10 ezer körül, akkor megcsináltatom.

Ahol én jártam:
Nem sokkal később belebotlottam egy kuponba, ami kedvemre való volt. (Itt található) Ez már tetszetős ár volt, gyorsan vettem is egy ilyen kupont magamnak és április közepe tájára foglaltattam magamnak egy időpontot a Full Diamond szalonba (Thököly út 17.)
Odaérve kicsit megijedtem, mert a gyémánt csillogás helyett egy otthonos-barátnős szalon fogadott. Két fiatal szőke lánnyal, akik megfelelően voltak kedvesek-cserfesek. Természetesen pár perc múlva óriásbarátnők voltunk, és a hangulat kicsit olyan volt, mint az Acélnagnóliák című filmben ültem volna.

Az eljárás:
Az eljárás alatt Olaszországból importált szereket használtak. Megmosták a hajam, de öblítőt nem tettek rá. Kifésülték (na az nem volt semmi), és egy dauer vízhez hasonló szagú valamit kentek rá. Ezzel üldögéltem 20 percig. Aztán ezt lemosták, a hajam megmosták (megint csak samponnal) és megszárították. Ezután átvasalták, és a kivasalt hajamra felkentek valami krémszerű cuccot. Ezzel is üldögéltem 20 percig. Ezt is lemosták a hajamról, ekkor már kaptam valami fini hajápoló pakolást is. Megszárították, kivasalták, és közölték, hogy most 48 órán át nem foghatom össze, nem izzadhatok, és nem moshatok hajat. Ez vicces volt, mert másnap festettünk...de megoldottam. Ezalatt a 48 óra alatt tanult a haj! :D Amúgy nekem jót tett, hogy kiengedve volt a hajam 48 órát, mert azóta többször hordom kiengedve a hajam. Nem csak a hajam tanult, hanem én is! :)

Az eredmény:
Mivel nekem nem volt göndör a hajam, így egyenesség tekintetében nem nagy a változás. Talán annyi, hogy nem annyira szálkás, ha hajmosás után csak simán magától megszárad. Amennyiben szépen beszárítom, az úgy marad...hajgumizás, futás, edzés után is. És ami a legnagyobb eredmény: hetente elég 2x hajat mosnom. Eddig 2-3 naponta mostam a hajam, ez most 4-5-re változott. És akkor is nem szottyos zsíros, hanem inkább a szmogtól olyan mattosabb, koszosabb.
Nekem a hajam egyáltalán nem törte össze, kb fél centit vágtak a végéből az eljárás után. Az állaga puha és csillogós lett. Mosás után hagyom félig megszáradni, majd egy körkefével formára szárítom. Innentől csatolhatom, gumizhatom...ka újra kiengedem egy perc múlva a szárított formát veszi fel. :D

Én nagyon elégedett vagyok, és ajánlom másnak is az eljárást. Nekem kb. júliusban kell visszamennem, de mivel vissaztérő vendégnek számítok, már kupon nélkül 13 000 Ft-ért meg fogják csinálni! :D

Ha kérdésetek van írjatok, saját tapasztalatból válaszolok. Nem biztos, hogy mindenre fogok tudni, csak ha esetleg valamit kihagytam... :D

XOXO
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése